اموزش هک اکانت های پلی استیشن

COMBO LIST _ PROXY LIST _ PSN ACCOUNT CHECKER

اموزش هک اکانت های پلی استیشن

COMBO LIST _ PROXY LIST _ PSN ACCOUNT CHECKER

اموزش هک اکانت های پلی استیشن

اموزش کامل هک اکانت های پلی استیشن
اموزش ساخت کمبو لیست
اموزش ساخت پروکسی لیست
و ....

توضیحی درباره اکانت های PSN قانونی حاوی بازی

اکانت های PSN حاوی بازی، همان اکانت هایی هستند که کاربران با استفاده از PSN Card آن ها را شارژ نموده و بازی مورد نظر خود در PlayStation Store را خریداری میکنند. این اکانت ها بازی را برای همیشه بر روی خود نگهداری میکنند و کاربران نمی توانند بازی را از روی اکانت حذف کنند و یا هزینه پرداخت شده را پس گیرند. اکانت های PSN بر روی تمام مدل های کنسول PS3 و PS4 قابل استفاده هستند و همچنین کاربران می توانند از طریق وبسایت رسمی پلی استیشن نیز وارد اکانت خود شوند.

اما ممکن است از خود بپرسید “ظرفیت چیست؟”. ظرفیت هر اکانت به سه بخش تقسیم میشود که میتوان بر روی سه کنسول مختلف از آن ها استفاده کرد. در ادامه این سه ظرفیت را بررسی میکنیم.
ظرفیت اول اکانت

ظرفیت اول درواقع به ظرفیتی میگویند که تنها بصورت Offline قابل استفاده است. بطوری که کاربران پس از فعال کردن این ظرفیت بر روی کنسول خود، دیگر نباید به اینترنت وصل شوند؛ در صورت اتصال به اینترنت بازی مورد نظر غیرفعال میشود. ظرفیت یک برای بازیهایی مناسب است که محیط اینترنتی جالبی را به خود اختصاص نداده اند. همچنین کاربرانی که زیاد به جنبه اینترنت و آنلاین اهمیت نمیدهند می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.
ظرفیت دوم اکانت

ظرفیت دوم امکانات کامل را در اختیار دارد. بطوری که با استفاده از این ظرفیت کاربر می تواند بر روی اکانت های دیگر کنسول خود نیز به بازی پرداخته و علاوه بر آن بطور نامحدود از امکانات اینترنتی بازی نیز بهره مند شود. این ظرفیت هزینه بالاتری نسبت به سایر ظرفیت ها را به خود اختصاص داده است.
ظرفیت سوم اکانت

ظرفیت سوم نسبت به ظرفیت اول بهتر و نسبت به ظرفیت دوم ضعیف تر است؛ بطوری میتوان گفت که بین آن دو قرار دارد. با استفاده از ظرفیت سوم کاربر میتواند تنها با همان اکانتی که بازی خریداری شده است بازی کند و همیشه نیز باید با اینترنت اتصال داشته باشد تا بازی بطور مداوم توسط شرکت سونی بررسی گردد. این روش برای صاحب یک اکانت روش خوبی است اما برای شخصی که یک اکانت دیگر دارد و به تروفی نیز اهمیت میدهد روش جالبی نیست.
خلاصه ی مطلب

امکانات ظرفیت اول

انجام بازی بصورت آنلاین: خیر
اجرای بازی بر روی هر اکانتی: بلی
ثبت تروفی های بازی: بلی
به روز رسانی بازی: تا آپدیت فعلی

امکانات ظرفیت دوم

انجام بازی بصورت آنلاین: بلی
اجرای بازی بر روی هر اکانتی: بلی
ثبت تروفی های بازی: بلی
به روز رسانی بازی: بلی

امکانات ظرفیت سوم

انجام بازی بصورت آنلاین: بلی
اجرای بازی بر روی هر اکانتی: خیر
ثبت تروفی های بازی: بلی
به روز رسانی بازی: بلی